Visita a La Clau. Gestió Administrativa
El dia 15 de març, l’alumnat de Primer de Gestió Administrativa va visitar “La Clau”. La Clau és l'Oficina d'Atenció Ciutadana de l’Ajuntament d’Alzira que té com objectiu informar i atendre la ciutadania de forma eficient i amb qualitat, així com facilitar la seua relació amb l'Ajuntament.
Allí, Isabel Serra, directora d’aquesta oficina, ens va explicar que va ser una de les primers oficines adaptades a la nova llei de procediment que transforma el tradicional registre d'entrada de l’Ajuntament d’Alzira en una Oficina d'Assistència en Matèria de Registre, per a respondre les demandes de la ciutadania i adaptar l'atenció presencial al moment actual, apropant l'administració a la ciutadania.
A més d'explicar-nos tots els procediments que es poden fer a través de la Seu electrònica, ens va indicar les ofertes de treball en matèria administrativa que hi havien en aquest moment, la qual cosa va inspirar als nostres estudiants per a poder accedir a aquests tipus de treball.
Per a finalitzar, volem donar-li les gràcies a Isabel ja que ens va aclarir tots els dubtes. Vàrem gaudir molt de la visita!!