Tràmits administratius
Matrícula curs 24-25
- Fotocòpia del Títol amb el que s'accedeix al curs (o Certificat que indique que el títol està pagat).
- Fotocòpia del DNI o targeta d'identitat d'estranger.
- Resguard de l'ingrés bancari de l’assegurança escolar (ingressar 1€ en el compte CaixaBank ES52 2100 2330 2702 0009 0497, posant com a concepte "Mat. Nom i cognoms de l'alumnat". Soles per menors de 28 anys.
- Resguard del pagament de taxes model 046. Tot l’alumnat
En el document adjunt tens els passos a seguir amb el model 046.
El model que t'interesse pots descarregar-ho, omplir-ho i presentar-ho en Secretaria:
Instància per a sol·licitar qualsevol tema general
Sol·licitud accés a Web família
Per a tindre accés a la informació de Notes i Faltes per Internet s'ha de sol·licitar omplint l'imprés i presentant-lo en Secretaria (no farà falta renovar-lo cada curs mentre estiga matriculat al mateix centre).
Sol·licitud d'accés a Web família
Autorització per a realitzar Activitats extraescolars
Autorització per a Activitats Extraescolars (Majors d'edat)
Autorització per a Activitats Extraescolars (Menors d'edat)
Justificant de faltes d'assistència
Justificant faltes d'assistència
Justificant d'assistència al Centre (per al treball)
Imprés per a justificar que has assistit al centre (per exemple per a realitzar un examen) i presentar-ho en el treball.
Justificant assistència al Centre (per a presentar en el treball)
Autorització per a eixir del Centre (menors)
Els menors d'edat han de portar l'autorització firmada pels pares per a poder eixir del Centre.
Autorització per a eixir del Centre (menors)
Sol·licitud Convocatòria de Gràcia
Si has esgotat les convocatòries d'un mòdul (quatre convocatòries) has de sol·licitar una convocatòria de gràcia per a poder realitzar eixe mòdul.
Sol·licitud Convocatòria de Gràcia
Sol·licitud d'anul·lació de matrícula
Sol·licitud d'anul·lació de matrícula
Sol·licitud anul·lació mòduls semipresencial
Sol·licitud d'anul·lació de mòduls per a alumnes matriculats en semipresencial
Sol·licitud Renúncia a convocatòria
Sol·licitud Renúncia a convocatòria
Sol·licitud Convalidació
Per a sol·licitar la convalidació d'algun mòdul has de descarregar l'imprés corresponent, depenent si sol·licites la convalidació per haver cursat un cicle LOGSE, LOE, o per altres estudis que ha de resoldre el Ministeri d'Educació, i presentar-ho en Secretaria. Informació normativa de Convalidacions web de Conselleria
Informació sobre convalidacions que resol el centre.
Termini de presentació de sol·licituds en Secretaria: preferiblement abans del 15 d'octubre de 2024.
Sol·licitud Convalidació LOGSE
Sol·licitud Convalidació Ministeri d'Educació
Sol·licitud Exempció FCT
Per a sol·licitar l'exempció de la FCT has d'entregar en Secretaria, abans d'un mes de l'inici de la FCT, el Model de Sol·licitud junt amb un certificat de tindre almenys un any d'experiència laboral relacionada amb el cicle formatiu, i acreditant que s'han realitzat les competències professionals establides en el programa formatiu.
Sol·licitud de Reclamació de Qualificacions
Si vols reclamar alguna qualificació, ompli el següent formulari i entrega'l en Secretaria
Sol·licitud Reclamació Qualificacions
Sol·licitud de Títol
Per a sol·licitar el títol d'un CICLE FORMATIU (o un duplicat del títol) presentar en Secretaria la documentació següent:
- Sol·licitud Títol
- Fotocòpia del DNI
- Fotocòpia del Carnet de família nombrosa (només si es dóna el cas)
- Imprés de pagament de Taxes (seleccionar Órgan Gestor - Instituts de València; marcar Títol de tècnic -si es G Mitjà- o Títol de tècnic Superior -si és G.Superior-; generar el pdf i fer l'ingrés en el banc, encara que també pot realitzar el pagament en el següent enllaç)
- Realitzar el pagament de Taxes (després d'haver generat l'Imprés 046, pots realitzar el pagament en este enllaç sense acudir al banc . Informació sobre el pagament telemàtic )
T'agrairíem que emplenares també el següent formulari sobre les oportunitats d'ocupabilitat que ofereixen els estudis realitzats en el nostre centre. D'aquesta manera ens permetrà millorar els serveis que oferim a l'alumnat.
Per a sol·licitar el títol de FP I o FP II (o un duplicat) presentar en Secretaria:
- Fotocòpia del DNI
- Fotocòpia del Carnet de família nombrosa (només si es dóna el cas)
- Imprés model 790 corresponent a la taxa 059.
Sol·licitud Certificat Acadèmic
- Imprés de pagament de Taxes (seleccionar Órgan Gestor - Instituts de València; marcar "Certificacions acadèmiques i certificats a l'efecte de trasllats"; generar el pdf i fer l'ingrés en el banc)
- Realitzar el pagament de Taxes (després d'haver generat l'Imprés 046, pots realitzar el pagament en este enllaç sense acudir al banc . Informació sobre el pagament telemàtic )
El certificat es pot demanar mitjançant correu electrònic, adjuntant el pagament de les taxes i posant la informació completa del cicle que heu cursat, nom i cognom i l'any de finalització. El lliurament del certificat serà de manera presencial o per correu electrònic (si es sol·licita així) a partir del 3r dia de la sol·licitud.