Admissió Cicles Formatius. Curs 25-26

ADMISSIO 25 26

Concurs Empren 2025 

El passat 28 de març, divendres, celebrarem al CIPFP Luís Suñer el VI Concurs de Jovens Emprenedors i Emprenedores, organitzat pel Departament de FOL. En aquest concurs el nostre alumnat posà en pràctica les seues habilitats emprenedores, comunicatives, treball en equip…. Innovant i creant el seu producte que, posteriorment, ens presentaren, a més a més, realitzaren un Elevator pitch, per intentar convençer al Jurat, de que el producte que havien creat superava al de la resta de companys i, per tant, el que deuriem comprar.

CVSkills Energies Renovables

Enhorabona, Nacho Juan Albelda!

L'alumne del CIPFP Luis Suñer d'Alzira, del cicle d'Energies Renovables, ha aconseguit la medalla de bronze en la competició CVSkills 2025 

Sota la preparació d'Ángel Almodóvar, Nacho ha demostrat el seu talent en instal·lacions solars fotovoltaiques i manteniment d'aerogeneradors en un repte d'alt nivell

Orgull total per al nostre centre i un gran impuls per a la FP en energies renovables. Felicitats a Nacho i a tot l'equip!

El CIPFP Luis Suñer de Alzira lidera un innovador projecte d'energies renovables amb el recolzament del Ministeri d'Educació.

El Departament d'Energies Renovables del CIPFP Luis Suñer d'Alzira està al front del projecte d'innovació "Educar, Innovar y Transformar", una iniciativa impulsada pel Ministeri d'Educació (MEC).

Visita a la Sala de Ball Chocolate. Família professional Electricitat i Electrònica

Divendres 31 de gener l'alumnat dels grups de segon curs dels cicles d'Instal·lacions de Telecomunicacions i de Manteniment Electrònic visitaren les instal·lacions de la sala de ball Chocolate, en Sueca, on els explicaren el funcionament de l'equip de música i de la il·luminació.

Els mòduls professionals implicats en aquesta visita són:

- Instal·lacions de megafonia i sonorització

- Manteniment d'equips d'àudio.

Podeu vore els vídeos següents: Chocolate 1     Chocolate 2

Cliqueu en la foto per vore més imatges

IMG 20250201 WA0051

Informació inici de curs 2024-2025

En el document annex trobareu l'horari d'acollida a l'alumnat del curs 2024-2025

Arxius adjunts - Archivos Adjuntos
Download this file (2024-25_Calendari_Acollida_Alumnat.pdf)2024-25_Calendari_Acollida_Alumnat.pdf[ ]248 kB

Protecció de dades

En compliment del que preveu el RGPD (Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals i a la lliure circulació d'aquestes dades), i la LOPDiGDD (Llei orgànica 3/2018, de 5 de desembre, de protecció de dades personals i garantia dels drets digitals), els tractaments de dades personals que es duen a terme en aquest centre, es recullen en els següents registres d’activitat de tractament (RAT):

  • Activitats i Jornades
  • Alumnat
  • Alumni (antics alumnes)
  • Arxiu fotogràfic i audiovisual
  • Autoritzacions
  • Comunicació institucional i Promoció del centre
  • Contractació
  • Escrits de sol.licitud, esmena i al.legacions, i Declaracions responsables
  • Expedients disciplinaris
  • Gestió de bretxes de seguretat
  • Gestió de drets de protecció de dades
  • Gestió econòmica i pressupostària y Pagaments a tercers
  • Intervenció en gestió d'ajudes, beques i subvencions
  • Pràctiques formatives d'alumnat d'FP
  • Prevenció de la violència i millora de la convivència
  • Professorat
  • Protocol Covid-19 per als Centres Educatius Públics GVA i Gestió de la vacunació del personal dels centres
  • Proves i acreditacions
  • Queixes, suggeriments i agraïments
  • Reclamacions
  • Trasllats d'expedients
  • Videovigilància

 

Més informació dels RAT: 

http://www.ceice.gva.es/va/web/educacion/proteccio-de-dades-en-centres-educatius-publics-gva

 

Pot obtindre més informació en matèria de protecció de dades accedint a la web www.ceice.gva.es, àrea Educació i Formació Professional, apartat «Protecció de dades en els centres educatius públics GVA, mitjançant el següent enllaç o URL:

http://www.ceice.gva.es/va/web/educacion/proteccio-de-dades-en-centres-educatius-publics-gva

Per què estudiar al CIPFP Luis Suñer?

FPAlzira: El Centre Integrat Públic de Formació Professional que obri el futur als nous professionals del segle XXI

 

Aposta pel teu futur i comença la teva carrera professional amb nosaltres.

FPAlzira: El Centre Integrat Públic de Formació Professional que obri el futur als nous professionals del segle XXI

 

Per què estudiar al CIPFP Luis Suñer?

Qué diuen les empreses?

 

Per què estudiar al CIPFP Luis Suñer?

Històries del nostre alumnat

 

Conócenos por dentro

 

 

Pla d'Evacuació del Centre

El pla d'evacuació planifica els passos que s'ha de seguir davant de la decisió d'evacuar un edifici a causa d'un incendi o qualsevol altre sinistre.

El posar en pràctica el pla, dóna un suport psicològic que incrementa les capacitats de supervivència

 

EN CAS DE FUM

  • Es dificulta la visibilitat i poden ser tòxics
  • Quan no siga intens, desplace's pel sòl gatejant prop de la paret per a no desorientar-se.

 

SIMULACRES

Els simulacres permeten adquirir hàbits d'actuació segurs davant d'una possible situació d'emergència real.


Saber com actuar i fer-ho amb serenitat són la clau per a minimitzar els riscos davant d'una emergència

 

EMERGÈNCIES IDENTIFICADES

  • Incendi / explosió
  • Amenaça de bomba

De la col·laboració i participació de tots depén la protecció de les nostres vides.

 

 

 PLÀNOL DEL PUNT DE REUNIÓ

 

CONEGUEM EL PLA D'EVACUACIÓ

OBJECTIU

Difondre a la comunitat educativa del CIPFP Luis Suñer Sanchis els aspectes més rellevants del pla d'evacuació, per al seu coneixement i aplicació quan es produïsca una emergència real.

 

 

EVACUACIÓ

Conjunt d'accions i procediments dirigits al desallotjament d'una zona afectada per una emergència, per mitjà del desplaçament de persones a través de rutes segures a un lloc exterior segur.

.

INSTRUCCIONS PER A EL SIMULACRE D'EVACUACIÓ DEL CIP FP LUIS SUÑER SANCHIS

EL SENYAL D'ALARMA

És un so continu i intermitent que ens indica que hem d'iniciar el procés d'evacuació, una vegada s'ordena l'evacuació tot el personal ha d'obeir l'orde

 

COM ACTUAREM?

1. En sentir l'alarma, cal conservar la calma i interrompre immediatament totes les activitats.
2. Abandonarem l'aula/taller o qualsevol altra dependència tancant portes i finestres i dipositant una paperera al costat de la porta com a indicador que han estat desallotjats. L'alumnat seguirà en tot moment les indicacions del professor/a.
3. Durant el desallotjament no s'han de recollir objectes personals per evitar obstacles i demores.
4. L'evacuació es realitzarà per les vies senyalitzades, circulant per la dreta en fila índia, amb rapidesa però sense córrer, aturar-se, empènyer o atropellar els altres, donant prioritat als més vulnerables.
5. En cap cas, iniciada l'evacuació, es tornarà enrere i s'haurà d'adreçar al punt de reunió situat a les pistes esportives.
6. L'alumne/a que estiga fora de l'aula/taller s'incorporarà al grup més proper que estiga evacuant en aquell moment, i ja en el punt de reunió s'unirà al grup de procedència.
7. En presència d'algun obstacle a les vies d'evacuació es retiraran immediatament per evitar ensopegades i demores.
8. En cas d'haver de travessar zones inundades de fum no intens, s'hauran de protegir les vies respiratòries amb mocadors mullats i fer-ho gatejant per terra, al costat de la paret per no desorientar-se, buscant les eixides.
9. Si el fum és intens, es romandrà a l'interior de l'aula/taller o qualsevol altra dependència que s'ocupe, tancant portes i finestres, col·locant jaquetes o draps mullats a les juntes de les portes per protegir-se de l'entrada del fum.
10. L'evacuació finalitza amb l'arribada al punt de reunió situat a les pistes esportives, on tots els grups romandran units i a la zona assignada identificada amb un triangle verd que indicarà el número de l'aula/taller corresponent.

Arxius adjunts - Archivos Adjuntos
Download this file (CONOZCAMOS EL PLAN DE EVACUACIÓN SUÑER rev. 2 (2022).pdf)CONOZCAMOS EL PLAN DE EVACUACIÓN SUÑER rev. 2 (2022).pdf[ ]147 kB